Follow on FB

14. veljače 2014.

Zašto ne uspjevate zaraditi novac online

Ko danas ne želi da zaradi novac online? Sa ovom krizom koja vlada nije ni čudno zašto svi pokušavaju da na neki način zarade dodatni novac. Nažalost, većina ljudi koji žele zaraditi novac online neće uspijeti.

Postoji mnogo načina kako zaraditi novac, toliko mnogo da svako može naći metodu koja odgovara njegovim sposobnostima. Razlog zašto ljudima ne ide od ruke da zarade nije to što nisu našli odgovarajuću metodu ili nisu našli vremena. Ne, najveći razlog zašto nekom ne uspijeva da zaradi novac online jeste to što ne djelujemo odmah. Treba djelovati odmah! Mi svi neprestano tražimo različite medote da zaradimo, neke metode su dobre ali nastavljamo da tražimo druge. Kad nađemo drugu, izgubimo dane, sedmice pa i mjesece proučavajući ih i kad shvatimo šta traže od nas ne iskoristimo naučeno već opet tražimo neku drugu bolju metodu.

Sve ovo mogu navesti jer i sam sam pokušavao naći način kako da se zaradi novac online. Prije 4 godine ili više pretplatio sam se na stranice koje nude zaradu online i shvatio da su to neke piramide pa sam odustao. Svi nude zaradu preko noći ali toga nema već se svodi sve na učenje i primjenjivanje. Već sam rekao prije da treba djelovati odmah.

Čitao sam mnogo dobrih sadržaja i našao dosta dobrih metoda kako da se zaradi novac online. Neki od tih sadržaja su stvarno dobri i također nudili su korak po korak uputsva. Sve je bilo savršeno ali nisam uspio zaraditi ništa jer nisam primjenio te medote koje sam naučio.

Nastavio sam tražiti bolje metode odnosno brže metode zarade. Možda sam tražio automatski program da uradi sve umjesto mene hehe. Neko čarobno dugme da pritisnem i da počnem zarađivati online. Naravno, nikad ga nisam našao.

Pokušavam vam reći da prestanete tražiti bolji i brži način zarade već da odmah počnete primjenjivati naučeno i usput se još usavršavati. Izaberite jednu metodu i dajte sve od sebe. Ne tražite jednostavniji način.

Ne trošite vrijeme čitajući tuđe blogove, forume i pretraživati na googlu riječi kao što su: "najbrži način zarade online". Morate razumjeti da nema te metode. Jedini način jeste da počnete raditi sa onim što posjedujete a to je vaša volja, znanje i jedna metoda.

Ono što je istinito je to da nećete vidjeti rezultate preko noći, trebat će vremena i rada da krene zarada a vjerujte mi zarada će krenuti. Samo morate biti strpljivi i marljivi, ne odustajte.

Ako želite zaraditi novac online morate djelovati. Izaberite metodu za koju znate i krenite. Kad zaradite malo novca krenite korak dalje i zaradite još. Ako ne uspijete, promjenite metodu. Siguran sam da ćete pronaći ono što vama odgovara i dati sve od sebe.

Jednom sam čuo da ako radiš ono što voliš i ne uspiješ zaraditi, bar si se zabavio a ako uspiješ zaraditi još bolje.

2 komentara:

  1. Super napisano, slažem se sa svim.

    Ljudi više vremena provedu u traženju, nego u djelovanju. Kad bi vrijeme provedeno u traženju iskoristili za djelovanje na jednoj stvari bi napravili čuda.

    Stalnim traženjem će znati 500 metoda, dok će djelovanjem biti 500 puta bolji u jednoj stvari!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno. Ako je zarada u pisanju bloga i pitamo se kako zaraditi? Tražimo, učimo, mislimo, razmišljamo... Treba pokrenuti blog. Nekom platiti da ga napravi ako sami ne znamo i učimo usput dok radimo. Znam iz iskustva. Mnogo sam naučio više kad sam jednostavno pokrenuo blog. Hvala na komentaru.

      Izbriši

Slobodno Komentirajte